اولین جشنواره "ایتاپ" در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود

مدیر مرکز رشد دانشگاه علوم دریایی خرمشهر:
اولین جشنواره "ایتاپ" در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود

مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از برگزاری اولین جشنواره ایتاپ (ایده تا پدیده) 19 اسفندماه در این مرکز خبر داد و گفت: علاقه مندان تا پنجم اسفند ماه فرصت دارند که ایده‌های خود را در سامانه اینترنتی جشنواره ثبت کنند.
دامون رزمجویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اولین جشنواره ایتاپ (ایده تا پدیده) در آبادان و خرمشهر 19 اسفندماه با موضوع آزاد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا پنج اسفندماه ایده‌های خود را در وب‌سایت جشنواره به نشانی www.itapf.ir  ثبت کنند.
وی افزود: در روز برگزاری جشنواره به هرکدام از صاحبان ایده سه دقیقه فرصت داده می‌شود تا ایده خود را ارائه دهند؛ سپس ایده‌ها توسط حضار و داوران داوری و امتیازدهی و 2 ایده از سوی داوران و 2 ایده نیز از سوی حضار به‌عنوان ایده برتر معرفی می‌شوند.
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم  وفنون دریایی خرمشهر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و جذب ایده‌های برتر در سطح خرمشهر و آبادان است. ایده‌های برگزیده در صورتی که شرایط لازم مانند داشتن نوآوری و توجیه اقتصادی و فنی را داشته باشد، در مرکز رشد جذب می‌شوند و می‌توانند از حمایت‌های مالی و معنوی مرکز بهره‌مند شوند.
رزمجویی در خصوص حمایت‌های مرکز رشد از ایده‌های فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: مشاوره‌های مالی و کسب‌وکار و خدمات بازاریابی به‌صورت رایگان در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد؛ همچنین وام‌های بدون بهره مختلفی برای شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف شده است. به‌دنبال آن هستیم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی عموم جوانان و مردم از این امکانات و مزیت‌ها آگاه شوند. 


5 بهمن 1395 14:59
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟